Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Négyajtós rakétát csinált a Brabus az E63 AMG Merciből

2018. november 09. 08:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Nem mintha a gyári E63 S gyenge lenne, de a Brabus csavart még egy kicsit az izmos szedán duplaturbós V8-asán, így 800 lóerő mellett 1000 Nm-es nyomatékot teljesít, amivel kereken 3 másodperc alatt katapultál százra.

612 lóerő és 850 Nm a felsőkategóriás autók kiváltsága, ám mindig akadnak erősebb halak, így nem árt még egy kicsit növelni a sokat.

Márpedig a Mercedes-AMG E63 S 4.0 literes V8-asa bírja a kondizást, pláne, ha azt a Brabus állította össze a duplaturbós benzinfaló számára. A csúcs E-osztályt kereken 800 lóerősre és 1000 Nm leadására tette képessé a cég, így 3,4 másodperc helyett már 3 szekundum alatt 100 km/órán áll a mutató. A komoly erőnövelést oroszlánrészben az új turbófeltöltőknek, illetve az áthangolt motorvezérlésnek köszönhetjük.

Minőségi nemesítő lévén persze ezen kívül is történtek hangolások az autón, ám azok már a tekintetek erősebb vonzására összpontosítanak. A leglátványosabb részlet a 21 collos fekete kerékgarnitúra, belül narancs peremmel, melyen elől 265/30, hátul 305/25-ös Continental abroncsok feszülnek. Mögöttük a narancs féknyergek tökéletes kontrasztot biztosítanak.

A mélyzöld fóliába burkolt kasztnin különösen jól állnak a szénszálas és fényes fekete kiegészítők – mint az első lökhárító betétei, a hátsó szárnyacska vagy a diffúzor, illetve az oldalsó légelvezetők. A négy sportkipufogóvég már csak hab a tortán. Arról nem szól a történet, hogy mennyibe kerül egy teljes átalakítás, de az autó 35 millió forintos alapárát figyelembe véve biztos nem olcsó mulatság.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!