/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Ferrari F8 Tributo

2021. január 21. 19:45   |   Autoblog
címkék:  

A szupersportautók legprofibb nemesítője, a német Novitec komplett tuningprogramot dolgozott ki a V8 középmotoros Ferrari F8 Tributo modellhez. Szénszálas kiegészítőkkel, új kerekekkel, különleges kipufogórendszerrel és teljesítménynöveléssel nemcsak gyorsabbá, hanem exkluzívabbá is varázsolták az olasz gépet.

Az F8 Tributo erőforrása a Ferrari többszörösen díjnyertes 3,9 literes biturbó aggregátja, amely több lépcsőben tuningolható, egészen a csúcsot jelentő 802 lóerőig. Ekkor már a motorelektronika módosítása mellett nagyteljesítményű kipufogórendszert is kap a Ferrari, 100-cellás fém katalizátorokkal. Többféle rendszer áll rendelkezésre, de csúcs a Formula 1-ben is használatos Inconel anyagból készült és arannyal szigetelt, pillangószelepes rendszer, amely elképesztő hangorkánt produkál.

A turbómotor 7950-es fordulatszámon éri el maximális, 802 lóerős teljesítményét és csaknem 900 Nm nyomatékot produkál. A felhúzott F8 Tributo 2,6 másodperc alatt katapultál százra, csúcssebessége pedig meghaladja a 340 km/órát.

Ha aerodinamikai módosításokról van szó, a Novitec kizárólag szénszállal dolgozik, amelyet matt vagy fényes, lakkozott kivitelben szerelnek fel. Jelen esetben a szürke Ferrari orrára egy kétrészes toldatot illesztettek, amely nagy sebességnél csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt. A középső, széles légbeömlő nyílás karbon díszítést kapott, amely így a Formula 1-es versenyautókéra emlékeztet. Az első fedél légbeömlőjére is felkerült egy diszkrét karbon díszítés.

Oldalra szénszálas küszöbidomokat erősítettek fel, amelyek segítenek a légáramlatok elsimításában. Ezenkívül a hátsó szélső légnyílásokba terelőlapokat szereltek, s a tükörházakat is szénszálasra cserélték. A hátsó részt a nagyméretű szárny uralja, amely nagy sebességnél jelentősen fokozza a leszorítóerőt. Kérésre Novitec karbon diffúzor is felszerelhető, amelyet a gyári lökhárítóba építenek be.

A kerekek alapvetően meghatározzák egy jármű megjelenését, s a Novitec most sem nyúlt mellé. Többféle kovácsolt szettet ajánl az F8 Tributóhoz, de kétségtelenül a tesztautón szereplő bronzszínű NF10 görgők a legszebbek, amelyeket a Vossen közreműködésével fejlesztettek ki. Az ék alak hangsúlyozása érdekében ráadásul tengelyenként eltérő a méretezésük: elöl 21, hátul 22 colosak. A rájuk húzott abroncsok mérete 255/30/21 és 335/25/22. A hibátlan optika érdekében ültetőrugókat is beszereltek, amelyek 35 mm-rel engedik lejjebb a karosszériát. A Novitec opcióként első tengelyemelő rendszert is kínál az autóhoz, amely gombnyomásra 4 centiméterrel megemeli a kocsi elejét.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/