/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Ferrari GTC4Lusso

2017. október 26. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Novitec erőssége a világ legizgalmasabb sportautóinak még különlegesebbé tétele. Ezúttal a Ferrari új túramodelljét, a GTC4Lussót nemesítették tovább. A négyüléses sportgép aerodinamikai kiegészítőkkel, királyi méretű könnyűfém felnikkel gazdagodott és jó néhány plusz paripát is tereltek a motorházteteje alá.

A német nemesítő cég szakemberei első körben hatékony, szélcsatornában tökéletesített, szénszálból készült aerodinamikai kiegészítőket szereltek fel a Ferrarira, amely így nagy sebességnél stabilabban fekszi az utat.

Plusz leszorítóerőt termel az első háromrészes spoiler, amely két oldalsó és egy középső légterelő elemből áll. Az első és a hátsó kerékjárati ívek között ébredő légáramlatokat speciális küszöbidomok csitítják le. S persze a látványnak is jót tesznek. Apróság, de a tükörházakat is szénszálas betétekkel dobták fel. A hátsó rész is nagy mértékben módosult: egy csomagtartóra erősített és egy tetőszárny dolgozik együtt a diffúzorral, s jelentősen csökkentik a hátsó tengelyre ható felhajtóerőt.

A Ferrari lenyűgöző megjelenésében az elöl 21, hátul 22 col átmérőjű NF4 könnyűfém felnik is nagy szerepet játszanak. Ezeket a görgőket a világ legkönnyebb kerekei között tartják számon és gyakorlatilag bármilyen színben elérhetők az autóhoz. A GTC4Lussón fekete színt kaptak és elöl 255/30, hátul 315/25 méretű abroncsok feszülnek rajtuk. Alternatívaként a Novitec NF7 szettjét is ajánlja az autóhoz, hasonló, 9 x 21 és 12 x 22-es méretben. Az öt duplaküllős kovácsolt kerekek karbon peremmel is elérhetők. Bármelyiket is válassza az ügyfél, a 35 mm-t ültető sportrugókkal remekül fog kinézni az autója.

A Novitec szakemberei a motor izmosítását sem vették félvállról. A duplaturbós 3,9 literes V8-as aggregáthoz három különböző teljesítménynövelő csomagot dolgoztak ki. A csúcsverzió 99 plusz lóerőt és 122 Nm plusz nyomatékot hoz ki a nyolchengeres motorból. A csúcsértékek ebben az esetben 709 lóerő 7700-as fordulatszámon és 882 Nm nyomaték 3250-es fordulatszámon. A felpaprikázott gran turismo így 3,2 másodperc alatt szökken százra és eléri a 325 km/órás végsebességet is. Kiegészítésként a Novitec többfajta sport kipufogórendszert is kínál a modellhez, a legdrágább Inconel anyagból készül és 11 kilogrammal könnyebb a gyári berendezésnél.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/