Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Ferrari Portofino

2019. március 28. 17:30   |   DG
címkék:  

A maranellói telivérek első számú nemesítője, a Novitec kiadta átalakító csomagját a Portofino modellhez. Testre szabott karbon kiegészítőkkel és exkluzív könnyűfém felnikkel öltöztette fel a sportkocsit, no és a ménest is felszaporította.

A Novitec a Portofino esetében is arra törekedett, hogy optimalizálja az autó aerodinamikáját. A szélcsatornában tökéletesített karbon légterelők versenyautós irányba mozdították el a kétüléses, nyitható tetős modell megjelenését, és persze javítottak az úttartásán is, ami különösen nagy sebességnél érzékelhető. Az első lökhárító két szélső légnyílásába plusz terelőlapokat illesztettek, alulra pedig splittert rögzítettek. A Ferrarit a motorháztetőbe vágott két szellőző és az oldalsó kopoltyúk is vadítják. Az oldalsó légáramlatokat új küszöbök simítják el, amelyek laposabbnak is láttatják az autót. Hátul karbon élspoiler és diffúzor erősíti a versenyautós fizimiskát.

Lenyűgözően néznek ki a kerekek is, amelyeket ezúttal is a Vossennel közösen fejlesztettek a modellhez. Kétféle dizájn áll rendelkezésre a Portofinóhoz, s mindkét szett tengelyenként eltérő méretezésű kerekeket tartalmaz. Az első tengelyre 9 x 21, a hátsóra 12 x 22 hüvelykes felniket csavaroznak, és 255/30, illetve 315/25 méretű abroncsokat feszítenek rájuk. A hibátlan optika érdekében rövidebb rugókat is beszereltek a kocsiba, amelyek 35 milliméterrel engedik lejjebb a kasztnit. A rámpákat egy hidraulikus emelőrendszer segít leküzdeni, amely gombnyomásra 4 centiméterrel emeli fel a kocsi elejét.

A 3,9 literes ikerturbós V8-as motor sem úszta meg átalakítás nélkül. Plug-and-play erőmodult fejlesztettek hozzá, amely optimalizált befecskendezési és gyújtástérképet ad a motornak és a töltőnyomást is megnöveli. 668 lóerőt és 851 Nm nyomatékot sikerült így kihozni az aggregátból. A teljesítmény azonban még tovább gyarapítható 100-cellás fémkatalizátorokkal szerelt, aktív szelepes sport kipufogórendszerrel. Ha Inconel anyagból készül, még 11 kilogramm súlymegtakarítást is hoz a konyhára. Az értékek ebben az esetben 684 lóerő (+ 84 LE) 7400-as fordulatszámon és 871 Nm forgatónyomaték (+ 91 Nm) 4750-es fordulaton. A tuningolt motor 3,2 másodperc alatt gyorsítja százra a Portofinót és 325 km/órás végsebességet tesz lehetővé a számára.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!