/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Rosso Ferrari 458 Speciale

2014. július 14. 21:05   |   Autoblog
címkék:  

Azok a Ferrari tulajdonosok, akik autójukkal ki szeretnének tűnni az egyre dagadó olasz sportautós táborból, bátran látogassanak el a német Novitec Rosso tuningcéghez. Az olasz gépek nemesítésében nagy gyakorlatot szerzett műhely még vadabbá teszi a megjelenést és igény szerint még több lovat terel a motorháztető alá. Ezúttal a friss 458 Specialén mutatták be tudásukat.

A Novitec Rosso mindenekelőtt szélcsatornában tökéletesített szénszálas komponensekkel tette még lenyűgözőbbé a Ferrari megjelenését. A felszerelt elemek versenyautós megjelenéssel ruházzák fel a maranellói sportkocsit és illeszkednek a gyári aktív légterelő elemekhez. Az első szoknya és toldat nemcsak jól néz ki, plusz stabilitást is ad nagy sebességnél az első tengelyre ható felhajtóerő csökkentésével.

Hasonlóképpen, a karbon hátsó szárny és az elektromosan állítható középrésszel ellátott diffúzor a hátsó kerekek tapadását növeli. Emellett nagyszerűen festenek az autón a szénszálas küszöbök, szellőzők, tükrök és ablaktakarók, de kívánságra a tetőt is szénszállal húzzák be. A pontot az i-re a fekete irányjelzők és hátsó lámpák, valamint a fekete LED-es féklámpák teszik fel.

A Novitec Rosso kovácsolt NF4 kerekeket csavarozott fel a 458 Specialéra, amelyek tekintélyes, 9 x 21 és 12 x 21 colos méretük ellenére könnyebbek a gyári felniknél. A szürke példány bronzszínű, míg a sárga modell feketére fényezett görgőket hord 255/30 és 325/25 méretű abroncsokkal. Szintén a Novitec saját fejlesztése a hidraulikus emelőrendszer, amely gombnyomásra 4 centiméterrel képes megemelni az autó elejét, megkönnyítve a fekvőrendőrökön való áthajtást. Erre már csak azért is szükség van, mert a hasmagasságot ültetőrugók segítségével 3 centiméterrel csökkentették.

Motortuning is rendelkezésre áll a típushoz, ám egyelőre csak a vezérlés módosítását vállalja a cég. Az új szoftverrel a 4,5 literes szívó aggregátból további 26 lóerőt csikarnak ki, így az 636 lóerőt ad le 9250-es fordulatszámon. Az új gyújtás és befecskendezés térkép, valamint az enyhén megemelt leszabályozási tartomány miatt a végsebesség 330 km/órára nő. Ezen kívül további lóerők nyerhetők a Novitec Rosso nagyteljesítményű kipufogórendszerével, amelyet a Formula 1-ben is használatos könnyű és extrémen hőálló Inconel anyagból készítenek. Felárért elektromos pillangószelepet is kap a rendszer, így a hangzás gombnyomással szabályozható.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/