Novitec Rosso Ferrari 488 Spider
A Ferrarik úri szabósága, a Novitec Rosso karbon sportruházatba öltöztette a vadonatúj 488 Spider modellt és a turbómotort is bajnoki formába hozta. Végül saját fejlesztésű kerekeivel és felfüggesztésével tette még vonzóbbá az olasz gépet.
A szénszál nemcsak a Formula 1-es versenyautók első számú építőanyaga, de a Novitec Rossóé is, aki előszeretettel alkalmazza az olasz szupersportgépek karosszériáján. A nyitható tetejű 488 Spider modell aerodinamikai kiegészítőit is ebből a könnyű és merev anyagból készítette el. A karbon komponenseket szélcsatornás teszteknek vetették alá, mielőtt engedélyezték volna az utcai használatukat, így azok segítik a Ferrari úton tartását. A szénszálas légterelők és borítások mindemellett jól is néznek ki, különösen egy sárga külső fényezés társaságában.
A 488 Spider orr-részét spoilertoldattal, oldalsó terelőlapokkal és egy középső légterelővel egészítették ki, amelyek csökkentik az első tengelyre ható felhajtóerőt, és sportosabb látványt nyújtanak. Az új küszöbidomok elsimítják az oldalsó légáramlatokat és mélyebbnek láttatják az autót. A hátsó gyári lökhárítóra szerelt diffúzor és az élspoiler nagy leszorítóerőt generálnak, s persze izgalmassabbá is teszik a kocsi látványát. Ha valaki ezt még fokozná, nagyméretű szárnyat is kérhet hátulra. A pontot az i-re a karbon keretes lámpák, a fekete LED-es harmadik féklámpa, továbbá a fekete irányjelző búrák teszik fel.
A szénszálas elemekkel feldobott sárga Ferrarinak egy fekete kerékszett áll a legjobban; pontosan ilyet is csavaroztak fel rá. Választható egy- vagy többrészes kovácsolt garnitúra, elöl 21, hátul 22-es méretben. Ezúttal egy NF4-es háromrészes szett került fel az autóra, elöl 9 x 21-es, hátul 12 x 22-es méretezéssel, 255/30, illetve 335/25 méretű abroncsokkal. Hidraulikus emelőrendszert is beépítettek az autóba, ami segíti a manőverezést. Gombnyomásra a kocsi eleje 4 centiméterrel felemelhető, amivel leküzdhetők a fekvőrendőrök illetve megoldódik a mélygarázsba lehajtás.
A hagyományoknak megfelelően a motort sem hagyták érintetlenül. A 3,9 literes biturbó V8-as aggregát belsejéhez nem nyúltak, a perifériát viszont átépítették és módosították a vezérlést, ami a töltőnyomást is megemelte. Ennek köszönhetően javult a gyorsulás és a gázadási reakció. A kipufogórendszert kötelezően lecserélik, választható rozsdamentes acél vagy Inconelből készült rendszer, elektronikus pillangószeleppel és 100 cellás sportkatalizátorokkal. Utóbbi esetben a motorteljesítmény 772 lóerőre ugrik (7950 ford./perc), a forgatónyomaték pedig 862 Nm-re gyarapszik (3250-es fordulaton). A nulla-százas sprint csupán 2,8 másodperc, a végsebesség pedig 342 km/óra.