/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Rosso Ferrari California T

2015. május 12. 16:00   |   Autoblog
címkék:  

A maranellói sportautók vezető nemesítője, a Novitec Rosso ezúttal az első turbómotoros Ferrarin, a California T-n mutatta be a tudását. Optikai kiegészítőkkel, új futóművel és motortuninggal is ellátta a lenyitható tetejű gépet, így az számos területen felülmúlja gyári önmagát.

A Novitec Rosso szakemberei első körben az új fejlesztésű, 3,8 literes biturbó V8-as motornak estek neki. Céljuk nem a lehető legnagyobb teljesítmény kiaknázása, hanem a rejtett tartalékok felszabadítása volt, anélkül, hogy az a tartósság rovására ment volna. Az erőforrásnak egyedi vezérlést írtak, melynek eredményeképpen a teljesítmény 646 lóerőre (7400 ford./percnél), a nyomaték pedig 856 Nm-re (4600 ford./percnél) módosult. Ez 86 lóerővel, illetve 101 Nm-rel haladja meg a gyári értékeket. A menetteljesítmények javultak: a California T 3,3 szekundum alatt katapultál százra (széria 3,6 mp), a végsebessége pedig 316-ról 323 km/órára nőtt.

A motortuning kiegészítéseként egyedi, pillangószelepes kipufogórendszer is rendelhető az autóhoz, amely távirányítással a hangerő szabályzását is lehetővé teszi.

A Novitec Rosso emellett sportosan elegáns aerodinamikai készletet is kifejlesztett a modellhez, amely opcióként szénszálas kivitelben is elérhető. A kitt új, szélcsatornában tökéletesített első spoilerből, új küszöbidomokból, hátsó diffúzorból és élspoilerből áll, amelyek optimális kialakításuknál fogva elsimítják az autó körüli légáramlatokat és csökkentik a tengelyekre ható felhajtóerőt, tehát növelik a stabilitást. Rendelhetők emellett egyedi karbon motorháztető szellőzők és oldalsó kopoltyúk, de a hűtőrács is elkészíthető szénszálból. Kívánságra az elektromos mozgatású keménytető is szénszálas réteget kaphat.

A California T-re Novitec Rosso hagyományt követve előre és hátulra eltérő átmérőjű és szélességű kerekeket csavaroztak. Az első tengelyre 9 x 21-es, a hátsóra 12 x 22-es kovácsolt NF4 görgők kerültek fel, ék alakot adva a járműnek. Az úttal 255/30 és 315/25 méretű abroncsok teremtenek kapcsolatot. A száz százalékos optika érdekében ültető rugók is bekerültek a Ferrari alá, amelyek 35 mm-rel eresztik lejjebb a karosszériát. A mindennapos használhatóságot nagyban megkönnyíti az első tengelyre szerelt hidraulikus emelőrendszer, amely 4 centimétert képes emelni az autó orrán, így az átjuthat a különböző akadályokon.

A Ferrari California T tulajdonosok emellett a belső tér átalakítására vonatkozó igényeikkel is bátran megkereshetik a Novitec Rossót. A cég tetszőleges színárnyalatban, a legjobb minőségű bőr és Alcantara felhasználásával minden elképzelésüket megvalósítja.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/