/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Porsche Cayenne Mansory tálalásban

2020. szeptember 15. 19:30   |   DG
címkék:  

Ma a Porsche világszerte legnépszerűbb modellje a Cayenne, ezért a Mansory úgy döntött, komplett tuningprogramot dolgoz ki a sportos szabadidőautó mindkét változatához. A karbon karosszériaelemek, az új abroncs és kerékszettek, a belső tér teljes átalakítása és a motortuning egyaránt szerepelnek a menüsoron.

A Mansory kezelésbe vette a legújabb Cayenne és Cayenne Coupé modelleket, s a végeredmény ezúttal nem lett megosztó; sokkal inkább látványos, az utastér esetében pedig kifejezetten ízléses.

A szénszálas műanyaggal mesteri módon bánó Mansory jó néhány karbon elemet aggatott a sport-SUV-okra. Kicserélte többek között a motorháztetőt, egyedi első toldatot és (részben festett) küszöbidomokat tett fel, egyedi hátsó szoknyát erősített fel és a csomagtérajtóra, valamint a tetőre is egyedi légterelőt csavarozott fel. Ezen kívül látunk karbont az első légbeömlők körül és a külső tükörházakon, továbbá a kerékjárati íveken. Utóbbiakat hatalmas, 10,5 x 23 hüvelykes, matt fekete ‘Y.5‘ felnikkel töltötték ki, amelyekre 315/25 méretű Continental Sport Contact 6 gumikat feszítettek.

Kiemelt figyelmet szenteltek a belső térnek, amely immár alig emlékeztet a gyári kivitelre. Minden négyzetcentimétert, még a lábteret is első osztályú bőrrel borítottak, az oszlopokat és a mennyezetet hasított bőrrel húzták be. A műszerfal tetején, az ajtók belsején és az üléseken pedig bonyolult 3D-s eljárással varrott gyémántmintát látunk, amely sportossá és elegánssá teszi a környezetet. A szegélyvarrások színe mindenhol megegyezik a karosszéria színárnyalatával. A pontot az i-re a lakkozott karbon dekorációk és az alumínium pedálszett teszik fel. Kijelenthetjük, hogy ez az utastér mestermunka.

Ezen felül a két Cayenne modell motorját is megbolondították. Módosították a biturbó V8-as aggregát vezérlőelektronikáját és sport kipufogórendszert szereltek fel, a teljesítmény így 700 lóerőre emelkedett, míg a forgatónyomaték 900 Nm-re gyarapodott. A menetteljesítmények természetesen javultak: a tuningolt gépek 3,2 másodperc alatt sprintelnek százra és megfutják a 300 km/órát.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/