/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Szupersportautót faragott a BMW M5-ből a G-Power

2018. szeptember 17. 16:30   |   Autoblog
címkék:  

Tavasszal valódi sztár csatlakozott a szuperlimuzinok társaságához, a BMW ugyanis piacra dobta az új M5-öst (F90). A 600 lóerős überlimuzin azóta többször bizonyította, hogy továbbra is ő a legjobb, minden összevetésből rendre győztesen került ki. Most a G-Power gondoskodott arról, hogy az elkövetkező években is a bajor gép uralkodjon.

Többen azok közül, azok próbálták, úgy nyilatkoztak, hogy az új BMW M5-höz már fegyverviselési engedély kellene, olyan elvetemülten gyors autó. Nem vonjuk kétségbe az állításukat, hiszen az M5 szériaállapotában is 3,4 másodperc alatt lő ki százra és 300 km/óránál is sebesebben tud száguldani. Intelligens, M-specifikus összkerékhajtási rendszere ráadásul beállítástól függően kizárólag a hátsó kerekekre is tudja adni a hajtónyomatékot, a driftelést is lehetővé téve.

A BMW modelljeit több mint három évtizede nemesítő és közben a feltöltött motorok szakértőjévé avanzsált G-Power most bemutatta teljesítménynövelő csomagjait a leggyorsabb bajorhoz. A 4,4 literes ikerturbós V8-ast három lépcsőben izmosította. Már az első fokozat is 100 lóerőt és 90 Nm-t hoz a konyhára, a második állomás 750 lóerőt és 920 Nm nyomatékot eredményez, míg a harmadik lépcsőben kereken 800 lóerő és 980 Nm termelődik a főtengelyen. Szédületes értékek.

Az első lépcsőnél a hardver teljesen érintetlen marad, csupán elektronikus beavatkozás történik. A lovak száma 700-ra, a newtonméterek száma pedig 840-re gyarapodik a chiptuninggal. A vevő dönthet, hogy módosíttatja a gyári elektronikát, vagy külső modult építtet be. A második lépcsőben előállított 750 lóerőnél és 920 Nm forgatónyomatéknál külső tuningbox használata már nem vezetne eredményre, itt már át kell programozni a motorvezérlést és egyedi leömlőcsövek és katalizátorok beépítésére is szükség van. A harmadik, utolsó lépcső 800 lóerőt és 980 Nm nyomatékot hoz ki a motorból, amely a korábban felsoroltak mellett nagyobb turbófeltöltőkkel és titánium kipufogórendszerrel is gazdagodik.

800 lóerővel felvértezve, az elektronikus béklyóitól megszabadított G-Power M5 2,9 (!) másodperc alatt katapultál 100 km/órára és akár 335 km/órával is tud repeszteni (gyári max. 305 km/óra). Ennél már csak az egzotikus szuperautók és hipersportkocsik tudnak jobbat.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/