/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Tovább nemesedett a legpompásabb angol luxusautó

2019. december 03. 20:05   |   DG
címkék:  

A Rolls-Royce Phantom a világ egyik legexkluzívabb automobilja, ám ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne még tovább fűszerezni. A Novitec Rolls-Royce márkára szakosodott leányvállalata, a Spofec nagy gondossággal és rendkívül jó ízléssel módosította a luxuslimuzint, karakterét némileg sportosabbá varázsolta.

A Spofec csapata sokéves tapasztalattal bír exkluzív járművek átalakítása terén, az új Phantomhoz is nagy szakértelemmel nyúltak hozzá. Elegáns és aerodinamikailag hatékony karosszériaelemeket terveztek a kocsihoz, amelyek tökéletesen belesimulnak a gyári vonalvezetésbe. Minden egyes elem karbon kompozitból készült és tökéletesen illeszkedik a helyére.

A szakemberek kompletten új első lökhárítót szereltek fel az autóra, amely az integrált légterelővel még impozánsabbá teszi a frontrészt és nagy sebességnél a felhajtóerőt is csökkenti az első tengelyen. Az első kötény formavilágát viszi tovább az oldalküszöb, amely nyúlánkabbnak és alacsonyabbnak láttatja a kocsit. A hátsó lökhárító szintén új és egy darabból öntött. A csomagtér légterelője hozzájárul az optimális aerodinamikai egyensúlyhoz.

A Phantom átalakítás fénypontja azonban egyértelműen a kerékszett, amely fantasztikusan mutat a luxuscirkálón. Az amerikai Vossen által tervezett és gyártott kovácsolt felnik 10 x 24 col méretűek és kilenc duplaküllős, teli középrészes dizájnt vonultatnak fel. Több mint 72-féle színben és kétféle felületkezeléssel érhetők el. A rájuk feszített abroncsok mérete 295/30.

A Rolls-Royce Phantom légrugós felfüggesztéséhez egyedi vezérlőmodult fejlesztettek ki. Ez 140 km/órás sebességig 40 mm-rel lejjebb engedi a karosszériát, e tempó fölött azonban visszatér a gyári magassághoz.

A 6,75 literes ikerturbós 12-hengeres erőforrást is kezelésbe vették. A motorelektronikához csatolt N-Tronic vezérlőmodul egyedi befecskendezés és gyújtás térképpel látja el a motort és megemeli a töltőnyomást is. Az eredmény 685 lóerő és 1010 Nm forgatónyomaték, amelyek 114 lóerővel és 110 Nm-rel haladják meg a gyári értékeket. A nulla-százas sprint így csupán 5 másodpercig tart (a hosszú tengelytávú verziónak 5,1 másodpercig). A nagy tömeg miatt a végsebességen nem változtattak, maradt 250 km/óra.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/