/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
928, 989, a nap képe, egyedi autó, porsche, prototípus

989 prototípus

A nap képe: A Porsche első szedánja

időpont:2016. szeptember 23. 07:00

szerző:Kőrössy Balázs

címkék:

Mindenki legnagyobb meglepetésére, nemrégiben kiderült, hogy a Panamera előtt már készített négyajtós sportkocsit a stuttgarti cég. A ’80-as évek végén a 928-as modellből fejlesztett 989 végül csak egy prototípus maradt.

928, árverés, porsche

928 convertible

A nap képe: ritka Porsche került eladósorba

időpont:2014. május 02. 07:00

szerző:Kőrössy Balázs

címkék:

Egy 1981-ben készült Porsche 928 kabrió keresi új gazdáját. Az eleve kis darabszámban készített szérián belül a vászontetős autókból mindössze nyolcat rakott össze a gyár a Carellivel karöltve.

928, a nap képe, porsche

H50 STUDY

A nap képe: az első Porsche kombi

időpont:2010. december 31. 11:34

szerző:Autoblog

címkék:

A cégalapító Ferry Porsche 75. születésnapjára készítették ezt az egyedi Porsche 928-as kombit, a H50-et. Az 5 literes V8-as aggregáttal felszerelt puttonyos sportkocsihoz vajon mit szóltak volna a 80-as években?

928, porsche, videó

EGYEDI DARAB

Videó: Porsche 928 Boeing turbinával

időpont:2010. július 05. 14:27

szerző:Autoblog

címkék:

Az eBay Motorsra „Flame Shooter", azaz lánglövőként került fel ez a turbina-meghajtású, 1982-es évjáratú Porsche 928. Igen, egy őrült amerikai a Vietnamban is szolgált QH50 helikopterek 350 lóerős Boeing T50 turbináját installálta a Porsche orrába.

928, porsche, tüv, videó

CSODABOGÁR

Videó: hatkerekű Porsche pickup!

időpont:2007. december 11. 06:31

szerző:Autoblog

címkék:

Harry Thoma olyan autót szeretett volna, melyet nem tud megvenni akármelyik kereskedésben. Mérnökember lévén elhatározta, hogy épít magának egy abszolút különlegességet. A két évig tartó megfeszített munka eredménye egy háromtengelyes, hatkerekű Porsche 928 GTS pickup lett, mellyel Thoma igen nagy elismerést vívott ki magának Porschés körökben, s a találkozók nagy sztárjává vált. Thoma 70 centiméterrel toldotta meg a karosszériát, elmondása szerint az átépítés legnehezebb fázisa a felfüggesztés kialakítása volt. A művelet jól sikerült, ugyanis Thoma szerint hat kerékkel jobban vezethető a Porsche, mint széria állapotában. A menetteljesítmények sem romlottak, ugyanis az 5,4 literes V8-as erőforrást 6,1 literesre fúrták fel, teljesítményét 350-ről 390 lóerőre emelték. Elméletileg így 285 km/órás csúcssebesség is elérhető. Ha hiszik, ha nem, a 3-tengelyes Porsche TÜV engedélyes, tehát legálisan közlekedhet a forgalomban. Igaz, ehhez a Porsche gyári embereinek közbenjárása is kellett.