/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jön a Volkswagen Scirocco GTS

2015. április 20. 11:50   |   Autoblog
címkék:  

Negyvenegy év után újra lesz Scirocco GTS; a Volkswagen a Sanghaji Autószalonon leleplezte az új változatot, amely 220 lóerős turbómotort kap. A műszakilag és dizájnját tekintve is a Golf GTI-hez közel álló Scirocco GTS május végén debütál Európában, egy évre rá pedig Kínában is megkezdődik a forgalmazása.

1982-ben már létezett a Scirocco-nak GTS kivitele, amely szoros rokonságban állt a Golf GTI-vel. Az autót az oldalán a küszöb felett végigfutó csíkról, az egyedi sportülésekről és a golflabda váltógombról lehetett felismerni. A GTI-nek pontosan ilyen ülései voltak, igaz másfajta kárpitozással, s a golflabda stílusú váltógomb is stimmelt. Ma is hasonló a helyzet.

A Scirocco GTS-t újfajta Norwich könnyűfém felnikkel szerelik fel (a népszerű 19 colos Lugano kerék továbbra is elérhető), amelyek küllőin keresztül jól láthatóak a vörös féknyergek. A modellt ezen kívül ellátják az R-Line külső optikai csomaggal, amely R-stílusú lökhárítókat, egyedi küszöbidomokat, R-stílusú tetőlégterelőt és diffúzorelemet foglal magában. A tükörházakat feketére festik. Opcióként az autó sportos GTS matricázással is feldobható, ez esetben a karosszérián két piros vagy fekete csík fut végig.

Az utastér is egyedi kivitelű. Fekete bőr/szövetkárpitozású sportülések, fekete mennyezetborítás, bőr sportkormány, golflabda váltógomb, lakkozott zongora fekete betétek és rozsdamentes acél pedálok teremtenek sportos hangulatot. A kontrasztvarrás színe természetesen vörös. Alapfelszerelés a Composition Colour infotainment rendszer, amely már a Volkswagen második generációs modular infotainment matrix (MIB II) sorozatának a tagja és első ízben jelenik meg a Scirocco modellben. Felárért teljes fekete Vienna bőrkárpitozás is rendelhető.

A Scirocco GTS 2 literes közvetlen befecskendezéses turbómotorja megegyezik a Golf GTI-t hajtó erőforrással, teljesítménye ebben az esetben 220 lóerő, maximális nyomatéka pedig 350 Nm. Hatfokozatú manuális vagy duplakuplungos DSG váltóval konfigurálható, a nulla-százas sprint mindkét esetben 6,5 másodpercig tart. A csúcssebesség kézi váltóval 246, DSG váltóval 244 km/óra.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/