/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

ABT Volkswagen Golf GTI Clubsport S

2017. február 04. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Golf GTI Clubsport S csaknem háromszor olyan erős, mint a 70-es évek eredeti GTI-je, mégsem egy nehezen manőverezhető izomkolosszus, hanem egy agilis, finoman beállított műszer, amely a Nürburgring Nordschleife körrekordját is tartja a fronthajtású autók között. Az ABT persze szükségét érezte, hogy optimalizálja a motort, 370 lóerősre hizlalta a bajnokot.

Az ABT szoftvere 310-ről 370 lóerőre húzza fel a 2 literes turbómotor teljesítményét, a nyomatékát pedig 380-ról 460 Nm-re emeli. Ez nemcsak a gyorsulásra, hanem a végsebességre is jó hatással van, a Clubsport S immár 268 km/órás sebességgel tud száguldani.

A legtöbben persze nem engedhetnek meg maguknak egy exkluzív Clubsport S modellt, de az ABT-nek számukra is van megoldása. A normál GTI Clubsport például 265 lóerőre és 350 Nm-re képes, amiből a Volkswagen-csoportos autók legnagyobb nemesítője 340 lóerőt és 430 Nm nyomatékot hoz ki. Ezzel a kocsi máris lehagyja a széria Clubsport S modellt.

A 7:47.19-es Nordschleife időt zúzó Clubsport S futóműve aligha szorul tökéletesítésre, az ABT csupán sportrugókkal és plusz stabilizátorrudakkal egészítette ki, főként a jobb megjelenés érdekében. Az ügyfél kérhet emellett első sport fékrendszert 37 centiméteres tárcsákkal és 6-dugattyús nyergekkel, s választhatja valamelyik könnyű, kovácsolt alumínium ABT kerékszettet, 18, 19 vagy 20 colos kivitelben.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/