/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

G-Power Mercedes-AMG GT S

2017. január 03. 10:40   |   DG
címkék:  

A 35 éves tapasztalattal bíró G-Power egy ideje már a Mercedes-AMG modellekkel is foglalkozik, nemcsak BMW-ket nemesít. Ezúttal az egyik legdögösebb csillagos gépet, az AMG GT-t vette kezelésbe. A GT S modellből indult ki és a GT R csúcsmodellnél is erősebbet faragott belőle.

A G-Power természetesen a 4 literes biturbó V8-as erőforrást piszkálta meg, speciális Bi-Tronik 5 moduljával módosította a kocsi elektronikáját. Ez egy külső, plug-and-play doboz, amely a gyári motorvezérlő elektronikához csatlakozik. Csak akkor lép működésbe, ha a motorolaj eléri üzemi hőmérsékletét, egyébként pedig kikapcsol, ha a hűtővíz eléri a maximális hőmérsékletét, például akkor, ha nagy melegben nagy terhelés éri a motort.

A GT és a GT S motorjából a Bi-Tronik 5 610 lóerőt és 755 Nm nyomatékot csalogat elő, ami a GT esetében elképesztő 148 lóerős és 155 Nm-es gyarapodás. A tuningolt AMG GT és GT S úgy sprintel százra, mint a Nürburgring-rekorder GT R kivitel: 3,6 másodperc alatt. A végsebességről nincsenek adatok.

A G-Power más területen egyébként nem faragott az autón, csupán a kereket cserélte ki az általa favorizált öt duplaküllős darabokra. Ezek az ultra-könnyű, kovácsolt felnik csökkentik valamelyest a rugózatlan tömeget, ami az autó javára válik. Elöl 20, hátul 21 hüvelykesek és 275/30, illetve 305/25 méretű abroncsokat hordanak. A képeken szereplő metálfekete mellett kérhetők fegyverszürke metálban, továbbá ezüst és magas fényű, gyémánt csiszolt verzióban is.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/