/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Így is kinézhet egy Dodge

2007. szeptember 26. 14:30   |   Autoblog
címkék:  

A Frankfurtban bemutatott koncepcióautó számos egyedi megoldást hordoz, ötvözi az old-school és a modern dizájnt.


A Brabus amerikai autókra szakosodott társcége, a Startech egy vadiúj Dodge Avengeren mutatta be kreativitását. A Frankfurtban bemutatott koncepcióautó számos egyedi megoldást hordoz, ötvözi az old-school és a modern dizájnt. A 22-es felniken álló alkotás motorterében egy 2,4 literes turbómotor dolgozik, 340 lóerővel.


A Startech Starster gyöngyházfehér külső fényezését matt narancssárga dekorációval dobták fel. A narancssárga feliratozás és csíkozás a 70-es évek amerikai izomautóit juttatja eszünkbe, de a zömök, letisztult karosszéria is az olajválság előtti V8-as gépeket idézi. A Starster eleje igen agresszívre sikerült: az első szoknyába függőleges légnyílásokat vágtak, melyek a régi ütközőkre hasonlítanak, a hűtőrácsot a Dodge célkereszt uralja, a fényszórók esetében pedig a legfrissebb LED technológiát alkalmazták, a célkereszt motívum bevonásával. A púpos tető nem csak dísz, a nyíláson át beáramló levegő háti az erőforrást.


Sokat erősítenek a Dodge megjelenésen a kiszélesített sárvédők, melyek extrém méretű kerekek felszerelését is lehetővé tették. A koncepcióautóra brutális, narancssárga peremű 22 colos Monostar IV ötküllős felniket pakoltak, elöl 245/30, hátul 295/25 R 22-es abroncsokkal. Az izom-Avenger fara is nagyon mutatós, elsősorban az innovatív, diódás hátsó fényforrásoknak köszönhetően. Azért a spoilertoldatba integrált kipufogóvégek sem mindennapiak.


Hogy a Starster úgy is menjen, ahogy kinéz, a Startech emberei elővették a legkisebb SRT modellekben használatos motort, a 2,4 literes, változó szelepvezérléses, feltöltött négyhengeres benzinest. Fúrtak-faragtak rajta egy kicsit, így a blokk 340 lóerős lett, nyomatéka pedig 400 Nm-re emelkedett. A motor egy ötsebességes kézi váltón keresztül az első kerekeket hajtja, de munkáját egy sperrdiffi könnyíti. A Startech Starster úgy megy, mint a korabeli amcsi izomautók: 5,6 másodperc alatt százon van, végsebessége pedig 265 km/óra. Futóműve és fékrendszere viszont valószínűleg sokkal jobb, hiszen a műhelyben állítható magasságú és keménységű sportfutóművet tettek alá (max. -45 mm), valamint könyörtelenül harapó fékeket szereltek bele. A Startech fékrendszere elöl 380 x 35 mm-es hűtött tárcsákból és 6-dugattyús alumínium féknyergekből áll, míg hátul 360 x 24 mm-es tárcsákat és 4-dugattyús nyergeket tartalmaz.  


A Starster utastere abszolút passzol a klasszikus-modern megjelenéshez, s talán még nagyobb vizuális élményt nyújt. A klasszikus izomautó érát idéző hangulat kiválóan érvényesül, a felhasznált anyagok pedig a legjobb minőséget képviselik. Gyönyörű a fehér-narancs bőrkárpitozás; az ostya-mintás bőr padlókárpit varrásához egyedül 1,2 kilométernyi cérnát használtak fel! Természetesen a koncepcióautóban használt kiegészítők közül jó néhány bekerül majd a hivatalos Startech Avenger nemesítési programba.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/