/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Ferrari F8 Spider

2021. szeptember 17. 19:15   |   Autoblog
címkék:  

Az egzotikus olasz sportautók első számú nemesítője, a német Novitec átalakította a Ferrari F8 nyitható tetejű változatát. A tuner szokásához hűen nyers karbon kiegészítőkkel, speciális kovácsolt könnyűfém kerekekkel és motortuninggal látta el az olasz szupersportgépet, amely a módosítások után 340 km/órás sebességre is képes.

A Novitec meglehetősen nagy tapasztalattal rendelkezik a világ legizgalmasabb sportautóinak még borzongatóbbá tételében. Kifejezetten kedveli az ágaskodó lovacskás olasz márka modelljeit. Ezúttal az F8 Spider modellt szemelte ki magának, amelyet begurított a műhelyébe és nyakon öntötte karbonnal. Szénszálas aerodinamikai kiegészítőkkel öltöztette fel a Ferrarit, amely nemcsak dögösebbé vált ezáltal, de simábban is szeli a levegőt és jobb lett a tapadása.

Előre egy kétrészes szoknyát erősítettek fel, egyedi oldalsó légterelőkkel, amelyek fokozzák az első tengelyre ható felhajtóerőt. Versenyautós kinézetet kölcsönöznek az autónak a szénszálas első légnyílás, a szélvédő előtti karbon pengeelem, az egyedi kilincsek és a külső tükrök, amelyek formáját a modern versenyautók ihlették.

Az első légterelők folytatásaként megjelenő, kiálló küszöbidomok még szélesebbnek és mélyebbnek láttatják az autót, míg az ajtók mögötti karbon keretes légbeömlők még hatékonyabban szállítják a friss levegőt a hűtőkhöz. A hátsó fertály diszkrét karbon élspoilerrel gazdagodott, de kérésre nagyobb méretű, hagyományos vagy kacsafarok stílusú légterelőt is felszerelnek az autóra. A vevő a diffúzorra is kérhet karbon díszítést, illetve opcióként lecseréltetheti az egész elemet egy Novitec darabra. Az integrált szellőzőkkel rendelkező motorfedél is szénszálas műanyagból készült.

A fekete Ferrarira gyönyörű, öt duplaküllős Novitec NF10 felniket csavaroztak fel, amelyek érdekessége a központi csavaros dizájn és a selyemfényű bronz festés, amelyek remekül ellentételezik a fekete fényezést és a karbon alkatrészeket. A high-tech, kovácsolt kerekek nagyon könnyűek és merevek. Elöl 9 x 21, hátul 12 x 22 a méretezésük és 255/30 ZR 21, illetve 335/25 ZR 22 méretű abroncsokat hordanak, amivel tökéletesen kitöltik a kerékjáratokat. Ebben persze a sportrugók által szavatolt 35 mm-es ültetés is szerepet játszik.

A hagyományoknak megfelelően a Novitec mérnökei az erőforrás teljesítményét is feltornászták. A 3,9 literes ikerturbós V8-as mindkét hengersorára egy-egy erőmodult telepítettek, amelyek egyedi befecskendezés- és gyújtástérképpel ismertetik meg a motort és a töltőnyomást is megemelik. Az eredmény 802 lóerő 8000-es fordulatszámon és 898 Nm nyomaték 3100-as fordulatszámon. A plusz 82 lóerő és 120 Nm 2,6 másodperces százas és 7,8 másodperces kétszázas gyorsuláshoz vezetett, amihez még 340 km/órás végsebesség is tartozik. Inconel sport kipufogórendszerrel még néhány további paripa is előcsalogatható az aggregátból.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/