
marad a belsőégésű
A benzines és dízel technológia jövője
időpont:2015. július 06. 16:15
szerző:Autoblog
címkék:adblue, bosch, elektromos, károsanyag-kibocsátás
A benzines és dízel technológia az elkövetkező években és a 2020 utáni időszakban is megőrzi vezető szerepét a járművek meghajtása terén, de a globális környezetvédelmi kihívásokra megoldást nyújtva alapvető „áthangszerelésen” mennek keresztül.

TISZTA JÖVŐ
Sportback concept – jövőbe tekintés az Audinál
A 2009-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállítás alkalmával hullt le a lepel az Audi új Sportback Concept tanulmányautójáról, mely valami irgalmatlanul jól néz ki, ezért ismét megemlékezünk róla. Ha a jövőbeni Audik így festenek majd - márpedig ezt ígérik -, kapkodni fogják őket. A Sportback Concept akár a következő A7-es modell előfutára is lehet; 4,95 méter hosszú, 1,93 méter széles és 1,4 méter magas karosszériája a kupék és az ötajtós járművek tulajdonságait ötvözi. Hajtásáról a világ egyik legtisztább dízelmotorja gondoskodik. Friss adatok és képgaléria az ugrás után!

KOMPAKT LUXUS
Négyhengeres Bluetec motor a Mercedes GLK-ban
A GL alapján készítették a szögletes, kompakt méretű Mercedes-Benz GLK szabadidő-autót, mely a BMW X3 és a BMW Q5 ellenfele lesz. Detroitban a sorozatgyártáshoz közeli GLK Freeside ünnepli a világpremierjét, így számíthatunk rá, hogy a szériaautó csak minimális mértékben fog tőle különbözni. Az összkerékhajtású GLK-ba egy új fejlesztésű, 2,2 literes Bluetec turbódízel motort tettek és hétfokozat automataváltóval kapcsolták össze. A GLK idén ősszel kerül a szalonokba.