TAKARÉKOSAK
Hibriddel bővül a Mercedes E-osztály kínálat
A Mercedes-Benz egyszerre két hibrid autót vezet be jövőre a piacra. A 204 lóerős négyhengeres turbódízellel és villanymotorral hajtott E 300 Bluetec Hybrid átlagfogyasztása 4,2 l/100 km, míg a 333 lóerős E 400 Hybrid 8,7 liter benzinnel is beéri.
HATÉKONYSÁGBÓL JELES
A fogyasztás bajnoka lett az új M-osztály
időpont:2011. augusztus 03. 15:47
szerző:Autoblog
címkék:bluedirect, blueefficiency, bluetec, m-osztály, mercedes
Új mércét állít fel a luxusterepjárók világában a Mercedes-Benz M-osztály harmadik nemzedéke. Különösen a csekély fogyasztás és emisszió lenyűgöző: a modellválasztéké átlagosan 25 százalékkal csökkent.
A NET HATALMA
Kiszivárogtak az új Mercedes E-osztály fotói
Íme, hölgyeim és uraim, a 2010-es modellévű Mercedes-Benz E-osztály. A német gyártó csak jövő januárban tervezte az autó leleplezését, de egy lelkes belső ember úgy gondolta, hetekkel előbb megosztja a világgal az élményt. Az internetre három, sajnos igen kisméretű fotó került fel az új E-osztályról, mely nagyobb és tágasabb lesz, emellett részben vadonatúj, részben korszerűsített erőforrások fogják hajtani. Jönnek új Bluetec dízelek, turbós benzinmotorok és benzines/dízel hibrid erőforrások is. Egyes források szerint megjelenik a kínálatban egy új 2,2 literes, 204 lóerős turbódízel, az AMG csúcsmodell pedig 550 lóerő körül fog teljesíteni. Az új E-osztályt teljes valójában a márciusi Genfi Autószalonon csodálhatjuk meg. Később lesz kombi és kupé változat is, utóbbi a CLK-t váltja majd le.
KOMPAKT LUXUS
Négyhengeres Bluetec motor a Mercedes GLK-ban
A GL alapján készítették a szögletes, kompakt méretű Mercedes-Benz GLK szabadidő-autót, mely a BMW X3 és a BMW Q5 ellenfele lesz. Detroitban a sorozatgyártáshoz közeli GLK Freeside ünnepli a világpremierjét, így számíthatunk rá, hogy a szériaautó csak minimális mértékben fog tőle különbözni. Az összkerékhajtású GLK-ba egy új fejlesztésű, 2,2 literes Bluetec turbódízel motort tettek és hétfokozat automataváltóval kapcsolták össze. A GLK idén ősszel kerül a szalonokba.
TELJES LELEPLEZÉS
Kémfotók a 2009-es Mercedes E-osztályról
Németország különböző pontján már tesztelik a két év múlva piacra lépő Mercedes E-osztály új generációjának tagjait. A szemfüles fotósoknak sikerült mind a limuzin, mind a kombi, mind pedig az E63 AMG változatot lencsevégre kapniuk.
C 220 VISION BLUETEC
Szupertiszta dízel Merci
A Mercedes-Benz Genfben mutatja be a négyhengeres Vision C 220 BLUETEC modellt, ami már most teljesíti a 2015-ben életbe lépő Euro 6-os károsanyag-kibocsátási normát. Dízelmotorja 170 lóerős, nyomatéka 400 newtonméter, azonban csak 5,5 liter gázolajat éget el 100 kilométerenként.
CONCEPT TIGUAN
A kicsi Touareg
Los Angeles-ben látható az egyelőre koncepcióautó formában létező kicsi Touareg, a Tiguan. A középméretű, összkerékhajtású SUV 2007 végén kerül piacra, s minden bizonnyal erős konkurenciát jelent majd a többieknek. A koncepcióautó érdekessége a vadonatúj fejlesztésű Clean TDI motorja, amely 90%-kal csökkenti a nitrogénoxid kibocsátást.
EXTRÁS
Júniusban érkezik az új E-osztály
Az új Mercedes-Benz E-osztály nem az új külseje miatt érdekes, inkább technológiai újításai, szupertiszta Bluetec dízelmotorja és osztályelső biztonsága érdemel figyelmet.
FRANKFURT 2005
Mercedes-Benz Direct Hybrid és Bluetec Hybrid
A Mercedes az új S-osztályon mutatta be, hogy a közeljövőben hogyan lesz lehetséges a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás jelentős csökkentése, a dinamikus menettulajdonságok megtartása mellett. A Direct Hybrid egy nagynyomatékú elektromotorral kombinált közvetlen befecskendezésű benzinmotoros, a Bluetec Hybrid pedig a világ legtisztább dízelmotoros hibrid járműve.