/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
genesis, hyundai, i-blue, i20, ix55, párizs

MODELLDÖMPING

Hat új Hyundai Párizsban

időpont:2008. szeptember 04. 15:45

szerző:Autoblog

címkék:

Hat új Hyundai modell nemzetközi bemutatójának helyszíne lesz idén a párizsi "Mondial de l'automobile". A Hyundai több újdonságát is bemutatja - már tömeggyártásra kész modelljeit, amelyeket európai vevők számára terveztek és készítettek, valamint két innovatív tanulmányt, amelyekkel a vállalat újra bebizonyítja "zöld" elkötelezettségét. Ezen kívül látható lesz a Coupé Show Car és a hátsókerék-hajtású Genesis luxus limuzin.

cng, földgáz, hyundai, i-blue, i10, i30

KATEGÓRIA REKORDER

Hyundai i10 i-blue: 65 g/km

időpont:2008. március 11. 16:31

szerző:Autoblog

címkék:

A Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a Hyundai az i-blue modelleket, amely a márkánál a környezetbarát járművek sorozatát jelenti. A paletta folyamatosan bővülni fog (hamarosan érkezik az 120 modell), az i10-ből és az i30-ból máris van i-blue környezetkímélő változat. A legérdekesebb a CNG gázzal üzemelő i10 i-blue, melynek szén-dioxid kibocsátása bámulatos 65 g/km. Ezt nemcsak az új fejlesztésű hajtóművel érték el, hanem a kocsi légellenállásának javításával is.

frankfurt, hyundai, i-blue

I-BLUE

Üzemanyagcellás tanulmányt mutatott be a Hyundai Frankfurtban

időpont:2007. szeptember 13. 11:17

szerző:Autoblog

címkék:

Alternatív energiaforrások, most már mindenki erre utazik. A Frankfurti Autószalonon a Hyundai egy üzemanyagcellás crossover-szerűséget mutatott be az i-Blue képében, melyet egy vadonatúj, a tanulmány nevét viselő padlólemezre épített. A feltételezések szerint ezt az alapot használják majd a jövő D-szegmensbeli újdonságaihoz, a platform 2+2 üléses belső elrendezést tesz lehetővé. A futurisztikus külsejű, kifejezetten agresszív frontrésszel felvértezett és éles vonalakkal tűzdelt i-Blue-t a Hyundai csibai (Japán) formatervező és technikai központjában alkották meg, károsanyag-kibocsátása nulla, minthogy egy 100 kW teljesítményű üzemanyagcellás motor hajtja. A Hyundai a hidrogénes technológia harmadik generációjánál jár, a fejlesztést a gyár mabuki (Korea) technológiai központja végzi. A 700 baros nyomáson tárolt folyékony hidrogénből az i-Blue-ba 115 litert lehet tankolni, ez 600 kilométer megtételét teszi lehetővé. Az autó csúcssebessége 165 km/óra. Galéria a címre kattintva!