/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
3008, alto, euro ncap, i20, jazz, q5, soul

NINCS KOCKÁZAT

A kisautók biztonságban nem maradnak el a nagyoktól

időpont:2009. május 27. 19:00

szerző:Autoblog

címkék:

A tesztelt típusok közül öt megszerezte a maximális ötcsillagos minősítést, az alacsonyabb árkategóriában versenyző modellek is, ezért ismét bizonyítást nyert, hogy a kisebb karosszéria nem jelent biztonsági kockázatot.

honda, jazz

KIFINOMULT

Még tágasabb és praktikusabb az új Honda Jazz

időpont:2008. július 29. 14:45

szerző:Autoblog

címkék:

A Honda a Jazz-zel ismét mércét kíván állítani a kiskategóriában. Az előd tekintélyes sikert ért el elsősorban a külső méretéhez képest óriási és rendkívül praktikus belső tere miatt - az új 5-ajtós modell a jelek szerint e téren is még jobban teljesít majd. A kocsi külsőleg nem változott sokat, s megtartotta az előd olyan jellegzetességeit, mint a középre helyezett benzintank és a "mágikus" ülések. Az új modell fogyasztása és szén-dioxid kibocsátása viszont sokat javult; utóbbi 120 g/km.

honda, jazz

EGYTERŰSÍTÉS

Honda Jazz nyolc üléssel

időpont:2008. április 25. 13:31

szerző:Autoblog

címkék:

Egy japán magazin úgy tudja, hogy a Honda nyolcüléses egyterűt tervez építeni a Jazz meghosszabbított alapjára. A lap grafikákat is készített az új modellről, melynek neve állítólag Freed lesz, a szállítható utasok pontos száma az ülések konfigurációjától függ. A Freedben a hírek szerint egy 118 lóerős, 1,5 literes benzinmotor dolgozik majd CVT fokozatmentes váltóval kombinálva, premierről és várható árakról viszont nincsenek információink. Galéria a címre kattintva!

honda, jazz

HÍZÓKÚRA

Hivatalos fotókon az új Honda Jazz

időpont:2007. szeptember 20. 16:04

szerző:Autoblog

címkék:

A Honda egyelőre csak az új Fit/Jazz hivatalos fotóit és néhány alapinformációt tett fel a netre, a sokoldalas sajtóközlemény még a japán gyár pr-eseinek számítógépein lapul. A lényeg viszont kiderült, az új Jazz 3900 mm hosszú (+55 mm az elődhöz képest), 1695 mm széles (+20 mm), tengelytávja pedig kereken 50 mm-rel nyúlt 2500-ra. Korábbi hírekből kiderült, hogy az autó Japánban két motorral lesz kapható, egy 1,3 literes, 100 lóerős VTEC erőforrással (a korábbi 1,3-as 86 LE-t tudott) és egy 120 lóerős 1,5-össel. Az új modell a külső és belső tekintetében is átvett egy-két megoldást a ferdehátú Civictől, variálhatósága pedig nyilván maradt ugyanolyan kiváló, mint volt. Galéria a címre kattintva!