csúcsmodell
Minimum 300 lóerős lesz a Mazda3 MPS
Hivatalos forrásból ugyan nem erősítették meg, de egy japán magazin szerint a következő Mazda3 MPS 2,5 literes négyhengeres Skyactiv-G turbómotort kap, amely 300 vagy akár 320 lóerős is lehet.
hazumi
Dögös lesz az új Mazda kisautó
A Genfi Autószalonon bemutatkozott Hazumi a márka új generációs kisautójának előfutára, amely dinamikus formavilágával és fejlett műszaki megoldásaival a kategória egyik favoritja lesz. A Hazumiban debütál a márka új 1,5 literes tiszta üzemű Skyactiv-D dízelmotorja is.
Kétszer törik
Videó: Bár ne hívta volna az autómentőt!
Amikor azt hisszük, a rossznál már nincs rosszabb. Az Amerikában megtörtént eset egy pórul járt autós további kálváriáját mutatja be. Egyszerűen nem lehet kibírni nevetés nélkül.
cng
Gázüzemű Mazda3 Tokióban
A Mazda az idei Tokiói Autószalonon bemutatja a Mazda3 sűrített földgázzal hajtott változatát. A tanulmányautó normál benzinnel és sűrített földgázzal (CNG) is képes működni. Arról egyelőre nincsenek hírek, hogy Európában is tervezik-e majd a forgalmazását.
jó forma
Október végén érkezik a Mazda3
Az új, négy- és ötajtós Mazda3 egy héttel ezelőtt ünnepelte világpremierjét a Frankfurti Autószalonon, de szeptember 16-ával máris megkezdődött az előértékesítése. Októberben ér a hazai kereskedésekbe, alapára 4 399 900 forint.
zoom-zoom
Bemutatkozott az új Mazda3
A Mazda újraalkotta sportos kompakt autóját, a márka történetének legnépszerűbb modelljét, amibe minden technológiai és formatervezési szakértelmét belesűrítette. Az új Mazda3 ősztől kapható az európai piacokon.
ELADÁSOK
Ennél népszerűbb Mazda nincsen jelenleg!
A Mazda3 összesített, globális gyártása 2011. április 26-án elérte a hárommilliós darabszámot. A cégnek ezt a mérföldkövet hét év, 10 hónap alatt sikerült teljesítenie, így lett a Mazda3 a japán vállalat leggyorsabban értékesített személyautója.
HARCIASABB
Megérkezett az új Mazda3 MPS
A piac egyik legerősebb hot hatch-e, a Mazda3 MPS a 2010-es modellévre új fizimiskát öltött, vezetése pedig még nagyobb élménynek ígérkezik. A 3-as család csúcsmodelljének megjelenése mindenekelőtt harciasabb lett, s az utastérben is történtek változások.
ÚJ FIZIMISKÁVAL
Mazda3 szedán a Mazda6 vonásaival
A novemberi Los Angeles-i Autószalonon debütál az új, teljesen áttervezett négyajtós Mazda3. A kocsi immár erősen emlékeztet a Mazda6-ra, formája sokkal sportosabb, kifejezőbb lett. Legszebb részletei a lámpatestek, melyek a 6-ost is rendkívül látványossá tették. A Mazda3 szedán észak-amerikai specifikációval, 2 és 2,5 literes motorokkal mutatkozik be, az ötajtós ferdehátú Sport változat a globális értékesítés kezdetén jelenik meg. 2003-as bemutatása óta a Mazda3-ból 1,8 darab fogyott világszerte és az autót mostanáig több mint 90 díjjal jutalmazták. Minden három eladott Mazdából egy 3-as modell.
HARCIASABB KIVITEL
Mazda3 MPS Extreme
Az Ausztrál Nemzetközi Autószalonon rántották le a leplet a Mazda3 MPS Extreme kiviteléről, amit értő kezek alaposan megvadítottak. A széria Mazda3 MPS-hez képest az Extreme 21 lóerővel többet tud, nyitott kipufogórendszere, komoly sportfutóműve, új kerekei, valamint egyedi festése van.
AUTÓBLOG TESZT
Maxi Zoom-Zoom: Mazda3 MPS
A sport-kompaktok egyik legizmosabb képviselője a Mazda3 MPS, 2,3 literes turbómotorja 260 lóerőt ad le. Ekkora teljesítménynél már indokolt lett volna a négykerék-hajtás, a japán gyártó azonban az elsőkerék-hajtás és az önzáró differenciálmű kombinációja mellett döntött. Ezért is különleges a Mazda3 MPS.
JUBILEUM
Egymillió Mazda3
2006. augusztus végén legördült gyártósoráról a Mazda3 (Japánban Axela) egymilliomodik példánya. Ezt az eredményt három évvel és két hónappal a 2003 júniusában beindított gyártás megkezdése után sikerült elérni, ami rekord a cég életében, mivel ilyen rövid periódus alatt még sohasem gyártottak egymillió darabot egyetlen Mazda modellből sem.