
A8 Avant Allroad W12
A nap képe: Kombi Audi A8
időpont:2018. december 22. 07:00
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:a nap képe, allroad quattro, avant, ritkaság, új audi a8, w12
Vajon hogy nézne ki a négykarikások legnagyobb szedánja kombiként? A választ a Castagna Milano nevű olasz átalakítócég adta meg, akik elkészítették az A8-as Allroad változatát W12 quattro kiadásban.

RS6 vs. E63 AMG
Szuperkombik csatája – videó
időpont:2016. április 16. 12:30
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:avant, e63 amg, gyorsulási verseny, rs6, új audi, új mercedes, videó
Egymásnak eresztette a Top Gear a két prémiummárka csúcsportékáját, hogy kiderüljön, a tehetős családoknak melyikbe érdemesebb beruháznia, ha a lehető leggyorsabban szeretnének leérni a nagyihoz.

605 lóerő puttonnyal
A nap képe: Az Audi S8 Plus kombi kiadásban
időpont:2015. augusztus 09. 07:00
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:a nap képe, audi s8, avant, kombi, sportkocsi, új audi, x-tomi
A mi X-Tomink már sokadszorra tett ki magáért. Legfrissebb munkája az új Audi S8 Plus Avant kiadását tárja elénk, amely bár valószínűleg sosem kerül gyártásba, jól mutatna az utakon.

Puttonyos sportkocsi
550 lóerőt húzott elő az ABT a sima Audi S6-ból
Azokra is gondolt az ABT tuningcég, akiknek csak az Audi S6-ra volt pénzük, de egy RS6-ra vágynak, ugyanis a gyengébb testvér teljesítményét majdnem pont az erősebbikére növelte. A kombi végsebessége így 290 km/órára ugrott.

Mindenében egyedi
A nap képe: A világ legdurvább kombi Audija
A profi síelő, Jon Olsson bemutatta Audi RS6 Avantját, mely DTM optikai csomagot, illetve brutális motortuningot kapott: versenybenzinen üzemeltetve képes akár 1000 lóerőt leadni.

Prologue Avant
A nap képe: Az Audi jövőbe mutató kombija
időpont:2015. március 03. 07:00
szerző:Kőrössy Balázs
címkék:a nap képe, audi, avant, genf, genfi autószalon, prologue
Talán az eddigi legszebb kombi ölt testet az Audi legújabb koncepciójában, a Prologue Avantban. A négykarikások hatalmas puttonyosa a jövendőbeli kombi modellek várható kinézetét vetíti elénk.

BEFUTOTTAK
Élőben Genfből: szupererős Audi R8 és A4 kombi
Befutott Genfbe az új A4 Avant, mely az Audi új slágere lehet például itt Svájcban. Az autópályán idefelé eleve olyan érzésünk volt, hogy ez az Audik országa, minduntalan elsüvített egy mellettünk, jó részük kombi. Tudjuk, hogy nyugaton nagy divat puttonyos autót venni, az új A4 pedig már ránézésre is minden igényt kielégít. Az Avant a B oszlopig egy az egyben megegyezik a limuzinnal, onnan pedig értelemszerűen gömbölydedebb kialakítás következik, hogy elférjen az immár 490 literes csomagtartó, mely döntögetéssel 1430 literesre növelhető. Az autó teljes hosszához 123 millimétert csaptak hozzá, mindezzel és az Audi szerint a korábbinál sokkal merevebb karosszériával együtt is sikerült tíz százalékot lefaragni a kombi önsúlyából. Az új A4 Avant értékesítése tavasszal kezdődik Európában, de még idén a világ minden részén elérhető lesz. A motorpaletta a 160 lóerős, turbós 1,8-as és a 265 lóerős, 3,2-es V6-os benzinesből, valamint 143 és 170 lóerős kétliteres, továbbá 240 lóerős háromliteres dízelből áll. Az új kombi mellett az Audi hozott Genfbe egy különleges R8-ast is, mely lényegében nem más, mint a Detroiti Autószalonon kiállított, V12-es dízel tanulmány. Most már neve is van, Svájcba R8 TDI Le Mans-ként érkezett meg, a duplaturbós erőforrás 500 lóerőt tud, legnagyobb nyomatéka pedig kereken 1000 Nm. Nulláról százra igazán elismerésre méltó 4,2 másodperc alatt gyorsul. Galéria a címre kattintva!

KOMBI
Itt az új Audi A4 Avant
Az Audi úgy döntött, felesleges tovább tikolózni, az ingolstadti sajtósok így jóval a Genfi Autószalon hivatalos megnyitója szétküldtek minden fontos anyagot az új A4 kombiról. Emlékezhetünk rá, a limuzin tavaly, Frankfurtban mutatkozott be, vagyis a puttonyos kivitel viszonylag gyorsan követte a négyajtós változatot. A formáról nehéz lenne sokat mesélni, a B oszlopig egy az egyben megegyezik a limuzinéval, onnan pedig értelemszerűen gömbölydedebb kialakítás következik, hogy elférjen az immár 490 literes csomagtartó, mely döntögetéssel 1430 literesre növelhető. Az autó teljes hosszához 123 millimétert csaptak hozzá, mindezzel és az Audi szerint a korábbinál sokkal merevebb karosszériával együtt is sikerült tíz százalékot lefaragni a kombi önsúlyából. Az új A4 Avant értékesítése tavasszal kezdődik Európában, de még idén a világ minden részén elérhető lesz. A motorpaletta a 160 lóerős, turbós 1,8-as és a 265 lóerős, 3,2-es V6-os benzinesből, valamint 143 és 170 lóerős kétliteres, továbbá 240 lóerős háromliteres dízelből áll. Galéria a címre kattintva!