/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
alonso, forma-1, massa, német nagydíj

NYERŐ A FERRARI

Alonso nyerte a Német Nagydíjat, de áll a bál

időpont:2010. július 27. 21:19

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso idei második győzelmével visszatért a vb-címért vívott küzdelembe, ám ezzel még nincs vége a történetnek, hiszen a spanyol úgy ment el Felipe Massa mellett a Német Nagydíjon, hogy a brazil pilóta a csapat kérésére visszavett a tempóból.

alonso, button, hamilton, kanadai nagydíj, mclaren, red bull, vettel, webber

DUPLA TRÓFEA

Hamilton nyerte a Kanadai Nagydíjat

időpont:2010. június 14. 14:41

szerző:Autoblog

címkék:

A McLaren Mercedes zsinórban második kettős győzelmét ünnepelhette, miután Lewis Hamilton és Jenson Button az első két helyen futott célba a Kanadai Nagydíjon, ahol egyértelműen a gumik, illetve azok kopása játszotta a főszerepet.

alonso, barcelona, forma-1, spanyol nagydíj, vettel, webber

KÉT RED BULL

Webber rajt-cél győzelmet aratott a Spanyol Nagydíjon

időpont:2010. május 18. 16:34

szerző:Autoblog

címkék:

Mark Webber fölényes győzelmet aratott a vasárnapi Spanyol Nagydíjon. A második helyet Fernando Alonso szerezte meg. Hamilton az utolsó előtti körben a második helyről esett ki, így Vettel felállhatott a dobogó harmadik fokára.

alonso, brawn, ferrari, forma-1, mercedes, rosberg, schumacher

ÚJRA NYEREGBEN

Schumacher visszatér a Forma-1-be

időpont:2009. december 23. 14:43

szerző:Autoblog

címkék:

A Mercedes-Benz véget vetett a hosszú hetek óta tartó híreszteléseknek, és egy nappal karácsony előtt hivatalosan is megerősítette, hogy minden idők legsikeresebb autóversenyzője, Michael Schumacher lesz Nico Rosberg csapattársa 2010-ben.

alonso, forma-1, kubica, renault

HELYCSERE

Hivatalos: Kubica váltja Alonsót a Renault-nál

időpont:2009. október 08. 16:31

szerző:Autoblog

címkék:

A Renault szerdán kiadott hivatalos közleményében megerősítette, hogy Robert Kubica veszi át Fernando Alonso év végén megüresedő helyét a következő idényben. A lengyel pilóta csapattársáról később döntenek.

alonso, ferrari, forma-1, massa, renault

TERVEK

Alonso a Ferrarinál szeretné befejezni

időpont:2009. október 01. 19:38

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso bízik abban, hogy a Ferrarinál fejezheti be F1-es pályafutását. Új szerződése 2012-ben jár majd le, ám az olasz és a spanyol média is azt gyanítja, hogy a szerződés már első lépésben lehetővé teszi, hogy 2014-ig hosszabbítsanak.

alonso, forma-1, raikkönen, rosberg

ÁTIGAZOLÁSOK

Helycserék a Forma-1-ben

időpont:2009. szeptember 30. 14:53

szerző:Autoblog

címkék:

Brit lapértesülések szerint Rubens Barrichello előrehaladott tárgyalásokat folytat a Williams istállóval, és jövőre helyet cserélhet Nico Rosberggel, aki állítólag már megegyezett a Brawn GP-vel. Alonso a Ferrarihoz igazol, Raikkönen visszatér a McLarenhez.

alonso, forma-1, renault

LEHETETLEN KÜLDETÉS

Alonso teljesen leírta a Renault-t

időpont:2008. április 08. 11:31

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso rossz lóra tett a Renault-val, lehet, hogy kétszeres világbajnokként hatalmas fizetést kap, a versenyeken viszont a középmezőnyben szenved. Az elmúlt három futam alapján immár semmilyen illúziói nincsenek a spanyol pilótának, kizártnak tartja, hogy idén futamot nyerhet, de még egy dobogós helyezésben sem reménykedik. Alonsónak sokkszerű lehet, hogy Ausztráliában, Malajziában és Bahreinben összesen hat pontot szerzett, leszámítva 2001-es minardis szezonjátt, ez pályafutása legrosszabb startját jelenti. "Nincs esélyünk győzelemre, sőt dobogós helyezésekre sem" - jelentette ki Alonso. "Nem volt még olyan csapat a történelemben, mely egy szezonon belül egy másodpercet talált volna. De egyelőre nem is lehet célunk, hogy a legjobbak legyünk, el akarjuk érni a Toyota szintjét: hogy stabilan ott legyünk az időmérő utolsó harmadában és tartani tudjuk a lépést az élcsapatokkal a versenyen. Trulli Malajziában negyedik, Bahreinben hatodik lett, erre képesnek kellene lennünk nekünk is. Bízom egy kis javulásban a barcelonai versenyre, de továbbra sem várok csodát."

alonso, bahreini nagydíj, forma-1

AGGODALOM

Alonso: Frusztráló a helyzet

időpont:2008. április 06. 20:31

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso tavaly a világbajnoki címért harcolt, idén pedig a középmezőnyben szenved. A kétszeres világbajnok Bahreinben a tizedik helyről rajtolt és ugyanitt is ért célba, megközelíteni sem tudta az éllovasokat. A verseny elején volt egy ütközése Lewis Hamiltonnal, ez azonban szerinte nem igazán befolyásolt semmit. "Hallottam, hogy sokak szerint direkt elvettem a gázt Lewis előtt, nekik üzenem, hogy Pat Symonds főmérnök kinyomtatott minden telemetriai adatot ezzel kapcsolatban, a számok és én is azt mondom, hogy az összes ilyen feltételezés hülyeség" - mondta Alonso. "Egyszerűen utolért, ekkora sebességkülönbség van a két autó között. A Renault tegnap és ma is nagyon rossz volt, hogy őszinte legyek, kezd frusztráló lenni a helyzet. Az egyetlen pozitívum az egészben, hogy minden versenyen kőkeményen harcolnom kell, ha más nem is, annyi jó hatása biztosan lesz ennek, hogy év végére jobb pilóta leszek. Az egész hétvége katasztrófa volt, számomra is meglepetés volt, hogy egyáltalán eljutottam az időmérő utolsó harmadáig."

alonso, forma-1

PÉNZTÁRCA

Alonso a legjobban fizetett F1-pilóta

időpont:2008. április 01. 10:31

szerző:Autoblog

címkék:

A Forma-1-ben nagy divat a pilóták zsebeiben turkálni, ezúttal a német auto, motor und sport állított össze egy feltételezett fizetési listát. A magazin szerint az élen a Renault kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso áll, akinek bére töredékét osztogatják a kisebb csapatoknál; fizetnie viszont idén senkinek sem kell a száguldó cirkuszban való szereplésért. Az ams listáján Alonso 28 millió dolláros (4,6 milliárd forintos) fizetéssel vezet, utána Kimi Raikkönen következik 22 millióval (3,6 milliárd forint). A harmadik hely a 16 milliós (2,6 milliárd) Jenson Buttoné, a mclarenesek bére 5, illetve 2,5 millió dollár Lewis Hamilton, Heikki Kovalainen sorrendben. Szintén 5 milliót keres Nico Rosberg a Williamsnél, Nick Heidfeld szolgálatait viszont 11 millió dollárral jutalmazzák a BMW-nél. A lista legvégén a williamses Nakadzsima Kazuki és Adrian Sutil szerénykednek egymillió dolláros bérrel, de őket nem sokkal előzi meg a "szupergazdag" Alonso csapattársa, az ifjabbik Piquet: a brazilnak be kell érnie évi 1,5 millió dollárral. Hiába, a spanyol elviszi a büdzsét...

alonso, ferrari, forma-1

PLETYKA

Alonso: Logikus, hogy a Ferrarihoz megyek

időpont:2008. március 26. 12:31

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso soha, egyetlen pillanatig sem titkolta, hogy a Renault-hoz való visszatérést köztes állomásnak tekinti pályafutásában, a kétszeres világbajnok a Ferrarihoz vágyik. Alonso korábban óvatosan beszélt a maranellói lehetőségről, az ismét felerősödő, átigazolásáról szóló hírekre azonban most kifejezetten szókimondóan reagált. A spanyol pilóta Felipe Massa helyére érkezhetne, az egyetlen bökkenő, hogy a brazil szerződése 2010-ig szól. "Egyelőre korai váltásról és pletykákról beszélni, de tény, hogy Massa két, hibákkal tarkított, rossz versenyen van túl, ami új spekulációkhoz vezetett" - mondta Alonso a Guardiannak. "Ez az egész teljesen logikus, de korai lenne bármiről beszélni." Alonso nem tagadta a híreket, sőt, hangsúlyozta, hogy ahogy mindig, a legjobb autóban szeretne ülni. "Visszatértem a Renault-hoz, igen, de megvan az opcióm, hogy elhagyjam a csapatot. Így bármikor megvan a lehetőségem arra, hogy a legjobb autóba üljek, az pedig világos, hogy a Ferrari a legkiválóbbak egyike."

alonso, forma-1, renault

NEM JÓ

Alonso bepöccent

időpont:2008. március 19. 10:31

szerző:Autoblog

címkék:

Fernando Alonso a melbourne-i káosznak köszönhetően negyedik hellyel kezdte a 2008-as idényt a gyengécske Renault-val, a kétszeres világbajnok spanyolt azonban nem könnyű félrevezetni. Az ausztráliai időeredmények miatt kicsit be is pöccent, a hétvégi Malajziai Nagydíj előtt kemény szavakkal üzent csapatának. "Természetesen lehetek türelmes, de tudok sokáig az lenni? Nem, egyáltalán nem" - mondta Alonso a spanyol SER rádióban. "A szezon értelemszerűen még hosszú, de ha a csapat nem fejlődik, el fogom veszíteni a türelmemet. Az egyetlen, amit most tehetünk, hogy kőkeményen dolgozunk, mindenkinek százszázalékos teljesítményt kell nyújtania a javulás érdekében. Javítani pedig van mit az autón, még mindig nyolc tizeddel vagyunk az élcsapatok mögött, versenykörülmények között a hátrány egy másodpercre is nőhet. Szerencsére tudjuk, min kell dolgoznunk, elsősorban az aerodinamika és a fékek szorulnak finomításra."