Nincs szerencséje
Kubica eddigi legenyhébb ütközése – videó
időpont:2016. január 24. 08:30
szerző:Kőrössy Balázs
Továbbra is húzza az ág a brutális baleseteket megélt Robert Kubicát. A volt F1-es pilóta a raliban is töri-zúzza autóit. Legutóbb az idei Monte Carlo Ralin talált el egy fát a fagyos erdőben Ford Fiestájával.
Kegyetlen sebesség
Ilyen a futómű-gyilkos út – videó
időpont:2015. január 23. 08:30
szerző:Kőrössy Balázs
A volt Forma–1-es pilóta, Robert Kubica Ford Fiestájával készül a Monte Carlo Ralira. A következő felvételeken egy hegyi úton tesztelgeti brutális sebességgel szerencsétlen kisautót a durván egyenetlen útfelületen, nem egyszer odaverve az alját.
SÉRÜLÉS
Rossz hír a Kubica-rajongóknak
Olasz lapértesülések szerint egyre valószínűtlenebb, hogy Robert Kubica ott lesz a rajtrácson a jövő évi szezonnyitón, ugyanis a lengyel versenyző egy újabb operációra készül.
FORMA-1
Petrov máris átvenné Kubica szerepét
Vitaly Petrov, a Lotus Renault GP versenyzője a jerezi tesztek csütörtöki nyitónapját követően újságírók kérdésére elárulta, most, hogy Robert Kubicára balesete miatt nem számíthat a csapat, készen áll arra, hogy nagyobb szerepet vállaljon az istálló életében.
Ő AZ ELSŐ
Hamilton nyert Belgiumban
időpont:2010. augusztus 30. 21:32
szerző:Autoblog
címkék:belga nagydíj, button, forma-1, hamilton, kubica, webber
Lewis Hamilton sikeresen visszavette vezető pozícióját a világbajnokságban, miután idei harmadik győzelmét aratta a hétvégi, esővel tarkított Belga Nagydíjon. Hamilton mögött jelenlegi legnagyobb riválisa, Mark Webber végzett.
HELYCSERE
Hivatalos: Kubica váltja Alonsót a Renault-nál
A Renault szerdán kiadott hivatalos közleményében megerősítette, hogy Robert Kubica veszi át Fernando Alonso év végén megüresedő helyét a következő idényben. A lengyel pilóta csapattársáról később döntenek.
MÁSRA KONCENTRÁLNAK
Hivatalos: a BMW kivonul a Forma-1-ből
A BMW csoport igazgatótanácsa július 29-én bejelentette, a gyár nem folytatja Forma 1-es szereplését a 2009-es szezon vége után. A cég az így felszabadult erőforrásokat új hajtási technikák fejlesztésére és fenntarthatósági projektekre csoportosítja át.
ÚJ SZTÁR
Kubicát dicséri a Ferrari
Hihetetlenül erős idénykezdetet tudhat maga mögött Robert Kubica, a lengyel hathatós segítségével a BMW három futam után vezeti a világbajnoki pontversenyt. Kubica a BMW (gyári csapatként) első pole pozícióját szállította a Forma-1-ben, momentán minden körülötte forog: alig bírja az újságírók rohamát. Tavaly az újonc Lewis Hamiltont ajnározta mindenki, most viszont a kelet-európai pilóta áll a reflektorfényben, még a Ferrarinál is dicsérték teljesítményét. "Kubica egy nagyon jó, pozitív versenyt teljesített" - méltatta Kubicát Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke. "Azt is tudom, hogy a verseny elején miért kellett elengednie Kimit a célegyenes végén, a dobogón elárulta, hogy a pályán lévő rengeteg olaj miatt inkább arra kellett figyelnie, hogy egyáltalán az aszfalton maradjon. Az ő és a BMW tempója azonban így is minden tiszteletet megérdemel, úgy gondolom, a szezon végéig küzdeni fog a vb-címért!"
NEM A LEGGYORSABB
Kubica: Lehetetlen a futamgyőzelem
A BMW merész célt tűzött ki maga elé a 2008-as Forma-1-es idényre: a 2007-es konstruktőri második helyezés után (a McLarent kizárták, ugye) idén meg szeretné szerezni első futamgyőzelmét. A csapat lengyel pilótája, Robert Kubica szerint azonban inkább hátrafelé kellene figyelnie a gárdának, 2008-ban lehetetlennek tartja a futamgyőzelmet. "Jelen pillanatban lehetetlen, hogy képesek legyünk egy futamgyőzelemre" - nyilatkozta Kubica az El Mundónak. "A Forma-1-ben azonban gyorsan változhatnak az erőviszonyok, később bármi megtörténhet. Az biztos, hogy az első helyhez a leggyorsabb autó kell, ez viszont nem a miénk. Persze keményen dolgozunk, meglátjuk, hogy erőfeszítéseink meghozzák-e végül a kívánt eredményt."
ÚJ SZABÁLYOK SZERINT
Bemutatkozott a BMW Sauber F1.08
A BMW müncheni főhadiszállásán rántották le a leplet a 2008-as Formula 1-es versenyautóról, a BMW Sauber F1.08-ról. A mérnököknek jó kiindulási alapot jelentett a 2007-es autó, így nagy hibajavításokra nem volt szükség. Elsősorban a versenyautó aerodinamikáját és súlyelosztását tökéletesítették. Nick Heidfeld (30) és Robert Kubica (23) a harmadik, 18 nagydíjból álló szezonra is marad a BMW Sauber csapatnál, a cél a Ferrari és a McLaren befogása.